Як відкрити магазин у Харкові-особливості процесу.

Корисні поради для відкриття та розвитку магазину

Відкрити наразі магазин - це не легка задача, але потрібно ризикувати і пробувати.  Правда однієї ідеї теж недостатньо, щоб відкрити свій магазин потрібно провести ретельну підготовку, а саме кілька кроків, які пов’язані з адміністративними, юридичними та практичними питаннями. Наприклад, потрібно вибрати концепцію магазину, зареєструвати його та отримати ліцензію, орендувати чи купити належне приміщення, закупити товари, домовитися з постачальниками, найняти персонал, обладнати магазин, створити рекламну кампанію і купити торгівельне обладнання магазину. Це основні пункти, які треба зробити і зараз ми з вами розберемо їх поетапно.

Як відкрити магазин у Харкові

1.ВИБІР ІДЕЇ І НАЗВИ МАГАЗИНУ

На самому початку планування необхідно поставити головне питання: чи потрібен покупцю той товар, який ви збираєтеся продавати? Потрібно оцінити вигоди і перспективи для цього бізнесу. Як порада, не завжди вибирайте, звичну концепцію. Оцініть конкуренцію в обраній сфері, розміри магазину, який плануєте відкрити. Продумайте також свій розвиток. Чи хотіли б ви відкрити ще такі магазини в інших містах і країнах в майбутньому? Виберіть влучну назву для магазину. Основне порада  -  зробіть свій бренд магазину, щоб магазин був впізнаваним, у цьому допоможе брендовий дизайнер.

  1. РЕЄСТРАЦІЯ  МАГАЗИНУ

Це дуже важливий крок, правильно оформлена документація запорука того, що всі процеси в магазині, будуть юридично законними й у вас не буде проблем з контролюючими органами. Щоб працювати законно, наведіть порядок з документами на самому початку. Всі документи повинні бути завірені у нотаріуса і схвалені контролюючими органами. І так, як юридичне оформлення документації займає час, необхідно починати збирати всі документи за місяць два до відкриття магазину, а деякі — за пів року. Щоб збір документів не перетворився на тортури — запитайте у податкового агента, юриста і місцевої адміністрації який пакет потрібен саме для вашого бізнесу

  1. ВИБІР, ОРЕНДА ТА КУПІВЛЯ  НАЛЕЖНОГО ПРИМІЩЕННЯ

Це також має велику роль, бо це зовсім різні поняття, куплене приміщення та орендоване. Насамперед тільки ви можете визначити, як вам краще, орендувати чи купити приміщення. У випадку оренди, слід ретельно вивчити договір оренди, дослідити технічний стан приміщення, а також з'ясувати, чи є можливість проводити ремонтні роботи. У випадку купівлі приміщення, слід звернути увагу на технічний стан, локацію та вартість. Дуже важливо визначити місце розташування магазину. Гарне місце дасть покупцеві відповіді на питання: чи легко дістатися, під'їхати на автомобілі, дійти від найближчих будинків. Також за місцем можна прорахувати, чи будуть їздити в ваш магазин з інших мікрорайонів міста.

  1. ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРУ  І ДОМОВЛЕНІСТЬ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ

Правильний підбір постачальників забезпечить магазин якісним товаром, доставленим вчасно і за розумною ціною. Якщо в майбутньому планується розширення магазину, ви вже будете знати, як працюють різні постачальники й до кого звертатися. Можна заощадити гроші, час, збільшити асортимент товару, звертаючись до надійних постачальників. Відповідальні компанії доставлять товар  швидко і він буде неушкоджений. Коли постачальників вибрали, необхідно вирішити, скільки поставок товару буде і  в якому обсязі. Це все треба прорахувати, але  на початкових етапах перед відкриттям краще запастися всім асортиментом потроху. Коли почнуться продажі, програма обліку покаже, що продається швидше, що повільніше і прорахує обсяг, частоту поставок товару на торгову точку.

  1. НАЙМ І НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ

Створення команди магазину дуже важливо, бо саме ці люди  повинні будуть вести обліки, комунікувати з клієнтами, просувати той товар, який ви надаєте. Насамперед треба звертати увагу на резюме, а також професійні навички, комунікабельність, орієнтованість на клієнта, здатність працювати в команді тощо. Якщо цього нема, цьому можна навчити, якщо людина зацікавлена працювати тут. Або, щоб це перевірити людина може пройти, як стажування, неповний робочий день. Продавець повинен знати про товар все. Покупці полюбляють, коли на їх запитання дають чітку, сформульовану відповідь. Звісно довіряйте своїм працівникам, але перевіряйте. Також мотивація повинна бути завжди, мотивуйте своїх працівників, проводіть тренінги,  надавайте їм професійний розвиток. Створіть теплу атмосферу в команді, бо покупці це відчувають. Також  заздалегідь продумайте робочий графік, кількість осіб в зміні, щоб не було плутанини. Люди звикнуть до консультантів, касирів і адміністраторів і будуть приходити в магазин не тільки за черговою покупкою, але і за спілкуванням з приємними їм людьми.  Також подумайте про те, з кого складатиметься ваш штат. Хто у вас буде працювати? Бухгалтер, адміністратор, касири, продавці, консультанти, прибиральниця, охоронець, секретар? Залежно від розміру вибирають штат співробітників. Спочатку можна обійтися не великою кількістю людей. Розширюйте штат в міру потреби.

  1. ОБЛАДНАННЯ МАГАЗИНУ

Ваша задача створити комфортний магазин, щоб продавцю було зручно там знаходитися, потрібно додати якійсь декор, створити затишок, зробити світло. Увімкнути музику теж непогано, правильно підібрана музика забезпечить продавцю спокій і комфорт, гуляючи по магазину. Треба зробити зовнішній фасад магазину і внутрішній дизайн, які привертатимуть увагу покупця і  викликатимуть тільки позитивні емоції. Дизайн повинен залежати від типу продавця. Також повинна бути система безпеки, щоб запобігти спробам крадіжки співробітників і покупців, також допоможе установка сигналізації. І в магазині обов’язково повинні бути камери.  Якщо покупець вирішить пограбувати магазин, камери відеоспостереження запишуть це на відео. За відео поліція зможе скласти фоторобот і затримати підозрюваного. Також камери відеоспостереження запишуть факт крадіжки персоналу. За записами ви  зможете  з'ясувати, як це сталося і коли, і хто причетний до цього.  

обладнання для відкриття магазину у Харкові, пРРО в Харкові

 

  1. РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ

Якщо ви хочете заробляти гроші і мати безліч клієнтів, тоді без реклами  вам не обійтися,  треба не боятися про себе заявляти і просувати свою якісну продукцію, яка може, на вашу думку, сподобатися людям. Знову скажу, але запустіть свій бренд, який буде легко запам'ятовуватись та асоціюватись з вашим магазином. Створіть логотип та корпоративний стиль, який буде відображати вашу ідею та цінності. Друге, що треба зробити це - запровадити інтернет-продажі, повірте наразі це дуже круто і актуально. А далі розміщуйте свою рекламу, наприклад в місцях, де багато людей, або в соціальних мережах, це наразі найбільше працює, спробуйте відразу кілька способів, бо ви не знаєте, що спрацює найбільше. Якщо ви не хочете займатися тим самі, то найміть людину - маркетолога, яка буду просувати ваш бренд.

  1. КУПИТИ ТОРГІВЕЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ

Це найважливіший крок, купити новітнє та сучасне торгівельне обладнання, щоб автоматизувати магазин та полегшити роботу для працівників, і час очікування для покупців. Завжди використовуйте новітні технології, у цьому допоможе технологічна компанія UKR EXPRESS SERVICE, ця компанія допоможе вам швидко і в мінімальні терміни забезпечити повне торгівельне обладнання, а саме принтер етикеток, монітор, сканер, касовий апарат, грошовий ящик тощо. Ці пристрої з UKR EXPRESS SERVICE допоможуть вам приймати товари, проводити інвентарізація та аналіз роботи торгової точки.