Технічна підтримка ПЗ

Пропоновані програмні продукти є досить простими та стабільними. Програми мають зрозумілий і доступний інтерфейс користувача.


Ви зможете спираючись на інструкції та бази знань програмних продуктів, а також на опубліковані відеоуроки самостійно навчитися працювати в програмах, а також виконувати всі операції зі звітами, фінансами та товарами. Крім цього виконувати підключення та налаштування торговельного обладнання. Таким чином Ви зможете уникнути додаткових витрат та придбати у нас виключно ліцензію тієї чи іншої програми!


Наша компанія має штат сервісних фахівців, які готові допомогти як у налаштуванні програми, так і підключенні обладнання. Для підтримки кваліфікованих кадрів ми не можемо надавати безоплатну підтримку!

Час проведення технічної підтримки:

Усі роботи з консультації та підтримки проводяться виключно у рамках робочого тижня.

Час проведення: Пн-Пт з 9-00 до 17-00


СТАНДАРТНИЙ ТАРИФ ЗА ЗАПУСКУ ПО складає 1500,00 грн і включає:

  • запуск в офісі або віддалений запуск із використанням спеціалізованих програм;

  • безкоштовна консультація протягом 1 тижня після запуску у робочий час;

  • конфігурація вже існуючих друкованих форм, етикеток, цінників (1 шаблон, 1 етикетка, 1 чек);

  • початкове, оглядове навчання роботі та тестування обладнання в офісі (1 год);

  • підключення сканера, принтера, принтера етикеток та електронних ваг;

  • перевірка роботи обладнання


РАЗОВА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

  • Підключення та налаштування торгового обладнання без виїзду-500,00 грн;
  • Консультації по телефону або з використанням віддаленого доступу – 500,00 грн;
  • Виїзд до замовника-договірна;
  • Відновлення із резервної копії-750,00 грн;
  • Також за домовленістю можуть надаватися додаткові послуги!

Вартість, терміни та місце проведення яких обговорюється шляхом переговорів та домовленостей!


ЗВЕРТАЄМО УВАГУ:

Відповідальність за вихід з ладу вашого ПК на який встановлений програмний продукт для автоматизації - наша компанія не несе!

Несправність Вашого комп'ютера може бути спричинена наявністю вірусів, застарілого або не ліцензійного Windows, не кваліфікованим використанням або банально старістю. Прохання по можливості виключити дані причини виходу з ладу та використовувати якісні комп'ютери та ліцензійне ПЗ. Після виходу з ладу комп'ютерної техніки Ви зможете самостійно встановити програму та підключити обладнання.

Якщо Вам буде потрібна наша допомога, ми із задоволенням її надамо за існуючими тарифами!

Програмні продукти представлені в розділі програмне забезпечення.

Сподіваємося на всерозуміння!