Опис процесу, підбір обладнання для автоматизації магазину.

Ми не дарма цю статтю голосно назвали: Автоматизація магазину - це просто! Ми сподіваємося, що після ознайомлення з цією статтею Ви з нами погодитеся. Епоха ведення обліку в торговій точці з використанням калькуляторів, листів і навіть файлів Exell вже давно минула. Такий облік не дає необхідної ефективності як власників, так продавців. Сам товарний облік у точці це, по суті, проста математична формула, яка має такий вигляд:

ПРИХІД ТОВАРУ - РЕАЛІЗАЦІЯ=ЗАЛИШОК НА СКЛАДІ

Безперечно, це спрощена формула. Звичайно існують інші операції, що впливають на залишок товару на складі-списання, переміщення і звичайно інвентаризація. Ведення товарного обліку просто необхідне за наявності підозр на злодійство та зловживання персоналу. Але крім цих важливих функцій системи автоматизації мають і безліч інших корисних інструментів. Використання цих інструментів дозволяють збільшити прибуток, зменшити втрати товарів при реалізації, усунути появу товару, що залежався. Окрім цього Ви отримуєте потужний фінансовий та аналітичний центр управління. Отже, перейдемо до етапів реалізації.

1 ЕТАП-ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ

На цьому етапі Ви формуєте вимоги до системи, визначаєте кількість робочих місць продавців, адміністраторів, товарознавців, керуючих. У невеликій торговій точці, як правило, є робоче місце продавця, а друге товарознавця-адміністратора. Також ви вирішуєте чи потрібний віддалений контроль торговій точці (можливість підключатися до бази даних з дому чи будь-якої точки світу).

2 ЕТАП-ВИБІР ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Один із найважливіших етапів. Від правильного вибору програмного забезпечення залежить і стабільність роботи торгової точки, і зручність роботи з інформацією. На ринку програмного забезпечення є як он-лайн програми з щомісячною абонплатою, так і ліцензією. Наш вибір-програми з одноразовою ліцензією. Ви є власником програми та не платите більше жодних платежів. А ось при абонплаті Ви зобов'язані оплачувати щомісяця і в результаті вартість продукту буде невиправдано дорогою. На даний момент найбільш затребуваними та популярними продуктами в Україні є, на наш погляд-МінісофтКомерція, GBS Market та UniproRetail. З останньої Ви зможете ознайомитись завантаживши за посиланням нижче. З рештою у розділі- програмне забеспечення.

Завантажити безкоштовну 14-денну версію UniproRetail:

Скачать бесплатную 14-дневнюю версию UniproRetail:

3 ЕТАП- ВИБІР КОМП'ЮТЕРА

Вибір комп'ютера залишається на Вашу думку. Більшість програм працює під керуванням Windows. Але бувають програми та інших операційних системах. Навіть на Android. Ми більшість своїх об'єктів реалізуємо на Windows і вважаємо це досить обґрунтованим рішенням.

Як ПК на робочому місці продавця або товарознавця можна застосувати:

  • ноутбук;
  • неттоп;
  • стаціонарний комп'ютер офісного рівня;
  • моноблочний POS термінал.

Для здешевлення проекту автоматизації ряд клієнтів успішно використовують і б/в комп'ютери. Ми нічого проти не маємо, головне щоб техніка була в працездатному стані і була надійною. Як приклад реалізації на Б/У комп'ютерах публікуємо робоче місце продуктового магазину. Цей проект був здійснений і чудово працює.

пример организации рабочего места продавца при автоматизации продуктового магазина

4 ЕТАП-ПІДБІР ТОРГОВОГО ОБЛАДНАННЯ

У кожному індивідуальному випадку ми рекомендуємо використовувати те чи інше торгове обладнання. За наявності вагового товару, на робочому місці продавця обов'язково мають бути електронні ваги, які підключені до системи. Для друку чеків ми пропонуємо використовувати чековий принтер або фискальний регістратор. А для маркування товарів- принтер друку етикеток. Як правило, маркування товарів більше потрібне у магазинах з реалізації оджеди, канцтоварів, автозапчастин, будівельних матеріалів. У звичайному продуктовому магазині товар в основному маркований і має штрих коди нанесені на етикетці. Але основним атрибутом в автоматизації є звичайно сканер штрих кодів. Він дозволяє продавцю безпомилково та швидко вибирати товар із каталогу.

Також його зручно використовувати при інвентаризації складу і при прийомі товару. Типову комерційну пропозицію Ви зможете завантажити нижче за посиланням. У даній пропозиції Ви зможете вибрати потрібне обладнання. Як основне, і додаткове. І ми, звичайно, допоможемо Вам з вибором при індивідуальному проектуванні системи автоматизації.

Скачать типовое комерческое предложение для автоматизации магазина

5 ЕТАП- НАЛАШТУВАННЯ , ВСТАНОВЛЕННЯ, НАВЧАННЯ

Цей етап думаємо не викликає у Вас питань. І він повністю в нашій компетентності. Ми встановлюємо програму, проводимо ліцензування та підключення торговельного обладнання. Після цього проводимо вступне навчання.

От і все! Важко?

Насправді все відбувається досить швидко та просто. Вам залишається лише внести Ваші товари (або завантажити з файлу Exell), провести інвентаризацію та внести актуальні залишки та працювати!