РЕГЛАМЕНТ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:
1. ПП «ТК Укрекспрес сервіс» (далі-СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР) безкоштовно протягом гарантійного терміну усуває несправності виробу за умови, що вони не є наслідком порушення покупцем правил користування, транспортування, зберігання, дії третіх осіб, потрапляння всередину комах, гризунів, сторонніх предметів та рідин, а також інших дій руйнівного характеру (пожежі, фізичної руйнації тощо). Термін гарантії залежить від сервісної політики виробника (офіційного представника).
2. Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо: порушено збереження гарантійних пломб є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару неправильно заповнений гарантійний талон серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
3. Усі пристрої ремонтуються на території сервісного центру, якщо інше не обумовлюється індивідуально. Транспортні витрати оплачуються Користувачем.
4. Заміна мережних запобіжників не може бути причиною претензій до якості пристрою.
5. Несправні вузли пристроїв у гарантійний період безкоштовно ремонтуються або замінюються на нові.
Вирішення питання про доцільність їх заміни чи ремонту залишається за сервісним центром. Гарантійний талон дійсний в оригіналі за наявності підпису продавця, штампу продавця та підпису покупця.
Гарантійний термін починається з дати видачі виробу.
Увага! Як правило, гарантія на товари складає 1 рік з дня придбання товару.
Термін дії гарантії вказується в гарантійному талоні.
Виникли питання?
Дзвоніть або пишіть:
☎: (057) 734-99-66,
☎: (057) 734-90-81;
☎: (067) 734-99-66,
☎: (063) 734-99-66;
на Viber за тел. (063) 734-99-66 надішліть Ваше запитання на expresservice@ukr.net;