На текстильній бирці розміщується головна інформація про модель, а також друкуються рекламні або рекламні дані на розсуд виробника. По бирці покупець орієнтується не тільки про розмір і фірму-виробника, а й отримує перше враження про товар. Тому варто приділити цій невеликій, але важливій деталі велику увагу. Вшивні бирки можуть мати розмір від 15 до 60 мм, залежно від того, яку кількість інформації вона міститиме.
В основному виробник розміщує такі показники:
Як додаткові дані можуть бути логотип компанії, країна-виробник, штрих-код або QR-код, а також інша рекламна символіка. Для текстильних виробів найчастіше застосовуються бирки з нейлону та сатину, кожен вид матеріалу має свої переваги та особливості, про які варто знати кожному.
Існує два основних види текстильних рулонів для роздруківки бірок — сатинові та нейлонові:
Сатин. М'який на дотик матеріал, приємний до тіла, тому використовується в таких виробах, як нижня білизна, дитячий одяг, сорочки, светри, штани, підштанники, майки, футболки, халати, шорти та ін. , нагадує атлас, зворотний бік трохи жорсткіший. Такі стрічки застосовуються в термотрансферному друку лише з одного боку. Колірна гама переважно біла та чорна, але доступні й інші варіанти при індивідуальному замовленні. Серед переваг еластичність і тактильний комфорт, стійкість відбитка до різних факторів - прання, хімчистка, прасування. З недоліків можна відзначити край, що обсипається, тому такі текстильні бирки пришивають петлею або безпосередньо.
Нейлон. Найбільш поширений за рахунок універсальності друку, текстильні бирки з цього матеріалу можна отримати шляхом термотрансферного нанесення символів на звичайному принтері, або використовувати спеціалізовані пристрої. Двосторонній друк вигідний у плані економії матеріалу, інформацію можна розмістити з обох сторін ярлика. Гаряче обрізання краю демонструє його стійкість до обсипання, тому бирку можна пришивати прапорцем з одного боку. Полімер має спеціальне просочення, яке мінімізує накопичення статичної електрики в процесі друку. Також таке просочення заповнює всі нерівності поверхні тканини, роблячи її ідеально гладкою, схожою на папір. Доступні білі, чорні та кольорові текстильні рулони. Переваги нейлону у двосторонньому друку, стійкості до руйнування та збереження нанесених символів та знаків. До недоліків відноситься більш висока жорсткість порівняно із сатином.
Незалежно від типу матеріалу, всі текстильні бирки обов'язково вшиваються в рядок. Детальніше про вартість, розміри нейлонових та сатинових стрічках можна дізнатися уhttps://expresservice.com.ua/catalog/tekstilnie-lenti
Застосування текстильних бірок досить широке і охоплює багато галузей легкої промисловості. У тому числі виробництво нижньої білизни, верхнього одягу для дітей та дорослих. Тут найчастіше використовується тканина із сатину. Нейлоновими етикетками маркуються вироби металургійної промисловості, кабелі, будівельні матеріали, музейні експонати. Часто бирки з полімеру застосовуються для наручних бірок у басейнах та інших установах з погодинною оплатою для ідентифікації відвідувача. При контакті з водою та хімічними реагентами написи залишаються чіткими та читабельними, проте варто враховувати якість друку при виборі відповідного обладнання.
Для друку текстильних бирок потрібно мати таке обладнання:
ПК із програмним забезпеченням Windows (краще використовувати цю «операційну систему», оскільки більшість принтерів реалізується саме з такими драйверами);
принтер з можливістю термотрансферного друку - зручний, доступний спосіб нанесення стійкої до агресивного середовища фарби. Мінімальна роздільна здатність друку — 300 dpi, щоб покупець міг прочитати дрібний шрифт. Варто врахувати, що звичайний риббон у цьому випадку не підходить, необхідно придбати спеціальну стрічку зі стійким чорнилом. Також він повинен бути трохи ширшим за витратний матеріал. Додатково принтер повинен бути обладнаний обрізачем та намотником стрічки, підтримувати встановлення текстильних рулонів від 200 м;
ПЗ – для нанесення тексту на ярлик, його потрібно запрограмувати у спеціальному забезпеченні. Вибір програми залежить від конкретних цілей виробника – друк логотипів, кольорових знаків, унікальних символів та шрифтів.